Niedawno mogliśmy obserwować wejście nowych produktów do filtracji wody. Co warto wiedzieć o polskiej marce Ecoperla i dlaczego coraz więcej osób bierze ją pod uwagę?

Kilka informacji o marce

Polska marka powstała jako odpowiedź na rosnące potrzeby użytkowników. Produkty uwzględniają realne uwagi instalatorów oraz osób korzystających z dotychczasowych rozwiązań.

Wszystkie urządzenia cechuje: funkcjonalność, piękno, innowacyjność i nowoczesność.

Co znajdziesz w ofercie?

W ofercie można znaleźć zarówno urządzenia na cały dom, jak też przeznaczone tylko do montażu w kuchni.

Do najpopularniejszych produktów polskiej marki Ecoperla należą kompaktowe zmiękczacze wody Ecoperla Toro oraz Ecoperla Slimline oraz system odwróconej osmozy Ecoperla Rosa z wkładem rewitalizującym Ecoperla Elixir.

Grupą produktów, o którą wcześniej było trudno w Polsce są kompaktowe stacje wielofunkcyjne Ecoperla Multicab.

Oprócz tego jest seria Ecoperla Tower – urządzenia filtracyjne o dużych wydajnościach do usuwania różnych problemów z wody, w tym: żelaza, manganu, barwy wody, twardości, azotanów, amoniaków, związków organicznych.

infografika ecoperla

Dlaczego systemy Ecoperla są ważne?

Każde z urządzeń filtracyjnych Ecoperla posiada doskonale dobrany system zapewniający bezpieczną i bezawaryjną pracę oraz niskie koszty eksploatacji. Dzięki wprowadzeniu tych innowacji produkty Ecoperla uchodzą za jedne z najtańszych w użytkowaniu, a przy okazji nie wymagające częstych serwisów.

Długa gwarancja na urządzenia Ecoperla

Eksperci polskiej marki Ecoperla dbają o zadowolenie i wsparcie techniczne swoich Klientów! Wybrane urządzenia, w tym cała seria Ecoperla Tower, są objęte aż 10-letnią gwarancją! Warto zwrócić na to uwagę przy wyborze odpowiedniego urządzenia filtracyjnego do swojego domu.

Europejska jakość

Wszystkie urządzenia Ecoperla są produkowane na terenie Europy z najlepszych komponentów przy współpracy ze światowymi liderami z branży. Za wyborem akurat tej marki urządzeń przemawiają też dobre warunki gwarancyjne oraz jakość obsługi klienta.