Wprowadzenie nowego logo sprawiło, że identyfikacja firmy Klarsan wydaje się jeszcze bardziej nowoczesna, świeża i lekka. A jak Wam się podoba nowe logo jednej z najbardziej rozpoznawalnych firm z branży uzdatniania wody?

Kilka słów o działalności

Aby dobrze zrozumieć cały przekaz nowego wizerunku graficznego, warto napisać kilka słów o działalności firmy. Klarsan działa na polskim rynku już od wielu lat. Firma wyspecjalizowała się w tworzeniu rozwiązań służących uzdatnianiu wody przemysłowej, przeznaczonej do celów rekreacyjnych i bytowych. Z usług korzystają zarówno klienci indywidualni, jak i komercyjni.

Nowe logo ma przede wszystkim wskazywać na misję firmy i prezentować kolejne etapy filtracji – od wody o kiepskich parametrach aż po całkowicie uzdatnioną, idealną do wykorzystania w danej dziedzinie.

4 kroki do czystej wody

Klarsan przede wszystkim kieruje się filozofią czterech kroków. To oznacza, że w każdym przypadku (niezależnie od tego czy jest to klient indywidualny, biuro projektowe czy sektor przemysłowy) istotna będzie analiza wody (krok 1). Na podstawie jej wyników oraz wywiadu tworzona jest kompleksowa oferta (krok 2). Po zaakceptowaniu przez klienta stacja uzdatniania wody jest gotowa do montażu (krok 3). Klient może też zlecić serwis gwarancyjny lub pogwarancyjny.

Firma nastawiona przyjaźnie do oczekiwań klienta

Ogromną zaletą Klarsanu jest elastyczność oraz dostosowanie do potrzeb klientów. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, koniecznie odwiedź stronę internetową.

Na stronie klarsan.pl znajdziesz więcej informacji.

Klarsan nowe logo